كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
رويدادها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
ورود
یکشنبه 11 مهر 1395 دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری(سال 1396)
ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان ازتاریخ 03/07/96 لغایت15/07/96 طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان انجام می شود.
ضمنا روند ثبت نام به شرح ذیل است:
1-    ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت  
 
کلیه پذیرفته شدگان میبایست از  ساعت 12 مورخ  1396/07/05 الی 1396/07/14 جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند.
 
1کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
 
شناسه کاربری:  شماره پرونده c951 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)
 
لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش  پر نشده باشد  بایستی  شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم  وارد نمایید.
 
مثال : شناسه کاربری: c951200707
 
گذرواژه: 0061111111
 
 
1-1-       پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری نمایند.
1-      تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه
2-      تصویر کارت ملی ( پشت و رو)
3-      عکس با زمینه روشن ( جهت مراجعه حضوری 2قطعه)
4-      مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان)
5-      تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی
6-      گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه    
    7- فیش تاییدیه پستی(از دفارت پستی یا پیشخوان دولت)
   
2-دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز ، نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری از طریق پردازش10650 ( برنامه ریزی ترتیب پذیرش دانشجویان)، ساعت و مکان مراجعه با درج آدرس و شماره تلفن در سامانه آموزشی گلستان در بازه زمانی 10/7/96 لغایت 17/7/96 اقدام نمایند.
 
3-در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و  اصل مدرک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی ( یا مدرک کاردانی ) به همراه تصویر برابر اصل سایر مدارک  در پرونده فیزیکی دانشجو ضبط می گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید ثبت نام ( پذیرش نهایی ) درسامانه گلستان اقدام   می نماید . در این مرحله رسید مدارک اخذ شده توسط مسئول مربوطه به دانشجو ارائه شود، پس از طی مراحل مذکور امکان اخذ شماره دانشجویی ، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد دانشجو فراهم می گردد.
ب- دانشجویانی که به دلایل موجه هنوز قادر به ارائه اصل مدارک نمی باشند لازم است تا در زمان ارائه مدرک ، مبلغ ده میلیون ریال ( 10000000 ریال ) سفته به مرکز / واحد محل تحصیل ارائه دهند..بدیهی است پس از ارائه اصل مدرک سفته دانشجو با اخذ رسید به دانشجو عودت می شود.


د - بازگرداندن مدارک اصل،  منوط به تسویه حساب در سامانه گلستان و تایید مدیر مالی مرکز/ واحد  می باشد که در زمان دانش آموختگی ویا انصراف از تحصیل و با رعایت ضوابط انجام می شود.
5-امکان تقاضای مهمان برای ورودیهای جدید از تاریخ 10/7/96 لغایت 17/7/96 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 97/96 فراهم می باشد .
6-انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 11/7/96 لغایت 18/7/96 خواهد بود .
یادآوری مهم: دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده   می باشند و تغییر آن فقط پس از کسب شرایط تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.
 
9- مدرک کاردانی دانش آموختگان دوره های کاردانی پیوسته (فاقد مدرک پیش دانشگاهی)، به جای مدرک پیش دانشگاهی ملاک عمل واقع شود.
بدیهی است واحدهای گذرانده شده در دوره کاردانی این دسته از داوطلبان قابل معادلسازی نمی باشد.
10- در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور و بومی بودن پذیرفته شدگان به آگاهی می رساند: در صورتی که پذیرفته شده ای فقط یکی از دو شرط بومی بودن : محل تولد یا سال آخر اقامت آن ، تحت پوشش باشد به شرط سپردن تعهد کتبی مبنی بر عدم تقاضای انتقال به سایر مراکز و واحدها ، ثبت نام وادامه تحصیل وی در مرکز محل قبولی اولیه بلامانع است.
11- طبق ماده 28 آئین نامه آموزشی پذیرفته شدگانی که درس های گذرانده در دوره های کاردانی و کارشناسی مورد تائید دارند (به غیر از مدارک بند9 ) و متقاضی تطبیق واحد هستند،  مقتضی است تقاضای کتبی و ریز نمرات تائید شده خود را به آموزش  مرکز/ واحد ارائه کنند ؛  تا مطابق پیوست شماره 4 آیین نامه آموزشی مقطع کارشناسی در مرکز / واحد رسیدگی شود.
12- مطابق  دفتر چه راهنمای  ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور، کارمندان مراکز دانشگاه و واحدهای تحت پوشش آنها با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته مرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. در صورت انتخاب رشته / مرکز محل اشتغال؛ قبولی آنها کان لم یکن می شود. همچنین مجاز به انتقال یا مهمان شدن به مرکز یا واحد محل اشتغال خود    نمی باشند.
13- تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ 31/6/96خواهد بود و برای پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدارک مذکور با تاریخ  دانش آموختگی فوق نشده اند به هیچ عنوان تایید نهائی ثبت نام به عمل  نمی آید.
تبصره - برای پذیرفته شدگانی که تا تاریخ 31/6/96 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی    نشده اند، تا30/11/96 مهلت داده می شود تا مدرک پیش دانشگاهی اخذ کنند. ازاین دسته از پذیرفته شدگان ثبت نام موقت به عمل آمده وپس از اخذ مدرک پیش دانشگاهی ثبت نام آنها قطعی می گردد.ضمنا نیمسال اول 97-96 نیز برای ایشان مرخصی تحصیلی درج می گردد.
14- تمامی رشته های دوره تحصیلی مقطع کارشناسی برای ورودیهای سال 95 با یک عنوان ثابت و بدون گرایش در برنامه درسی معرفی می شود و مدرک تحصیلی نیز با همان عنوان صادر خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ