اطلاع رسانی
1397/10/23 یکشنبه
احتمال حضور ورزشکار شیرازی در مسابقات بین المللی تکواندو انگلیس قوت گرفت
دعوت دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز به اردوی تیم ملی بانوان تکواندو

.

آیدا خورشیدی دانشجوی تکواندو کار دانشگاه پیام نور شیراز برای شرکت در مسابقات آسیایی  وجهانی در اردوی دوم تیم ملی حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس،  مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور فارس گفت: آیدا خورشیدی دانشجوی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور شیراز ،پس از حضور موفق در مسابقات کشوری و حضور در مرحله نخست اردوی تیم ملی، از سوی کادر فنی به مرحله دوم اردوی تیم ملی که در تهران در حال برگزاری است، راه یافت.

محسن کریمی افزود: مرحله سوم اردوی تیم ملی و انتخاب نهایی اعضای تیم ملی 29 دی ماه برگزار می شود که خوشبخانه، این ورزشکار شیرازی شانس بالایی برای گذراز این مرحله در وزن اول (46-) دارد.

بنابراعلام هیئت تکواندو، تیم تکواندو بانوان ایران خود را برای رقابت های آسیایی و جهانی در سال 2019 میلادی (جام ریاست جمهوری در دهه فجر و مسابقات جهانی 219 منچستر انگلیس) آماده می کند.

مدیرتربیت بدنی دانشگاه پیام نور فارس با بیان اینکه به دلیل شیوه آموزشی نیمه متمرکز واستاندارد دانشگاه پیام نور، بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند، ابراز امیدواری کرد: علاوه برحمایت از ورزشهای همگانی، از ورزشهای قهرمانی نیز حمایت خواهیم کرد.
 

 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر